loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 45 پنجشنبه 1392/05/24 نظرات (0)
طرفداری-هافبک-مهاجم مونیخی ها که به تازگی با این باشگاه قراردادی جدید امضا کرده، فاش می کند در گذشته تا پای امضای قرارداد با کاتالان ها پیش رفته بود.

ریبری فاش می کند در تابستان 2009 در آستانه پیوستن به بارسا بودم ولی در آخرین لحظات تصمیم گرفتم بمانم و به قراردادم پایبند بمانم.

این در حالیست که او از سفیدپوشان مادرید هم پیشنهاد هایی داشته ولی با این حال از ماندن در مونیخ خیلی خوشحال است.

ریبری در این مورد به بیلد می گوید: "در سال 2009 هم تیمی ام، آبیدال سعی در متقاعد کردن من برای پیوستن به تیم تحت هدایت پپ داشت؛ در آن زمان من کاملا موافق رفتن بودم، بارسای آن زمان قوی ترین تیم اروپا بود، با این حال با بایرن قرارداد داشتم و این وضعیت مرا پیچیده می کرد؛ چرا که باشگاه را دوست داشتم و به رومینیگه و هوینس هم احترام می گذاشتم، پس نمی خواستم اینجا را ترک کنم."

وی اضافه می کند: "من با گواردیولا دیداری هم داشتم! پس از تساوی 1 - 1 که منجر به حذف ما شد، بعد از بازی پپ به دیدن من آمد و به من گفت، پسر تو بهترینی!
این برای من خیلی ارزشمند بود؛ با همه این اوصاف من به بارسا نرفتم و از ماندن در اینجا خوشحالم."

ریبری 30 ساله ماه گذشته با امضای قراردادی جدید تا سال 2017 در مونیخ ماندنی خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,638
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,180
  • بازدید ماه : 3,180
  • بازدید سال : 42,260
  • بازدید کلی : 2,153,614