loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 52 شنبه 1392/05/19 نظرات (0)
طرفداری - سرجیو بوسکتس اصرار دارد که دعوت نشدنش به تیم ملی‌ توسط دل بوسکه برای دیدار دوستانه با اکوادور به نفع همه است.

به گزارش فوتبال اسپانیا، بوسکتس در این مورد می‌‌گوید: "دوست نداشتم که دعوت شوم اما با دل بوسکه صحبت کردم و فکر می‌‌کنم که این به نفع همه باشد. مسافرت طولانی به اکوادور آنچنان به نفع من نبود. من هنوز از مصدومیتم به طور کامل ریکاوری نکردم و باید ماهیچه‌های شکمم را تقویت کنم. امیدوارم که با آمادگی کامل به اردوی بارسلونا برگردم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,221
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,763
  • بازدید ماه : 2,763
  • بازدید سال : 41,843
  • بازدید کلی : 2,153,197