loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 85 جمعه 1392/05/18 نظرات (0)

باشگاه های انگلیسی به دنبال جذب ویکتور آندرید بازیکن جوان سانتوس هستند، بازیکنی که خیلی زود لقب نیمار جدید را بر دوش می کشد و احتمالا انتفال این بازیکن جنجال دیگری به همراه خواهد داشت.

یه گزارش Sky Sports, باشگاه سانتوس قصد دارد قراردادی طولانی مدت با این بازیکن ۱۷ ساله ببندد و آینده این بازیکن را در برزیل رقم بزند با این حال این بازیکن با داشتن پاسپورت اروپایی می تواند به راحتی می تواند به انگلیس برود و نیازی به ویزای کاری ندارد.

چلسی، آرسنال و منچستر سیتی از ماه ها قبل با این بازیکن در ارتبال بوده اند و در حال حاضر به نظر می رسد نیوکسل و لیورپول نیز برای جدب این بازیکن در تلاش هستند.

آندرید توسط گروه NVA در لندن معرفی شده است و سخنگوی این گروه در اسکای اسپورت گفت: "ویکتور یک استعداد به نظیر است ولی ما و خانواده او به توافق رسیده ایم که در زمان مناسب برای آینده او تصمیم بگیریم و بهترین مسیر را انتخاب کنیم."

پیش تر آندرید در مصاحبه با Daily Mirror گفته بود: " خیلی ساده، من دوست دارم در اروپا بازی کنم."

" روبینیو در مورد تجارب بسیار خوبش در منچستر سیتی، رئال مادرید و آث میلان برای من گفته است و اینکه چطور بازی در اروپا استیل و سبک ویژه ای را برای هر بازیکن به وجود می آورد.

" من فکر می کنم این تجربه بسیار خوبی برای من خواهد بود و حضور در لیگ برتر انگلیس بسیار مفید خواهد بود."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,806
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,348
  • بازدید ماه : 3,348
  • بازدید سال : 42,428
  • بازدید کلی : 2,153,782