loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 پنجشنبه 1392/05/17 نظرات (0)
طرفداری- سسک فابرگاس اعلام کرد که علی رغم علاقه منچستریونایتد، در بارسلونا خواهد ماند.

قهرمان لیگ برتر 2 پیشنهاد رسمی به هافبک ملی پوش آبی اناری ها ارئه کرده بود، اما او مدعی شد که در کمپ نو راضی و خوشحال است.

او در کنفرانس خبری اش در تایلند گفت: "من هیچوقت نسبت به آینده ام شک نکردم. رؤیای من همیشه بازی کردن برای بارسلونا بوده است و این تغییر نخواهد کرد.

من به جز ادامه دادن در بارسا به چیز دیگری فکر نکرده ام. بازگشت به اینجا هزینه زیادی برای من داشت و من میخواهم اینجا به موفقیت برسم.

من همیشه آرام بوده ام. من نمی خواستم چیزی را روشن کنم چرا که در ذهن من تنها فکر ماندن در بارسا وجود داشت. من 2 سال است که با هیچ باشگاه دیگری در طول تابستان صحبتی نداشته ام.

این هم واقعیت ندارد که من درخواست قرارداد جدیدی کرده ام. آنچه که من نیاز دارم این است که بهتر بازی کنم، چرا که من در بزرگترین و جاه طلب ترین باشگاه دنیا بازی می کنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,201
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,743
  • بازدید ماه : 1,743
  • بازدید سال : 40,823
  • بازدید کلی : 2,152,177