loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 67 شنبه 1392/05/12 نظرات (0)
طرفداری - خوزه مورینیو در مصاحبه با ESPN پیامی را برای کریستیانو رونالدو فرستاد:" من برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ سرمربی شدم اما پیش از آن به عنوان دستیار در چند باشگاه بزرگ و زیر نظر مربیان بزرگی‌ کار کردم که بهترین بازیکنان دنیا در آنجا بودند. من ۳۰ ساله بودم که رونالدو را تمرین می‌‌دادم، این یکی‌( کریستیانو) نه، رونالدو واقعی‌، رونالدو برزیلی."

به گزارش مارکا، این مربی‌ به دوران حضورش در بارسلونا اشاره داده که دستیار بابی رابسون بود. در آن فصل( ۱۹۹۶-۱۹۹۷)، رونالدو برزیلی در بارسلونا حضور داشت. این صحبت‌های مورینیو شاید نشان دهنده مخالفت‌های کریستیانو رونالدو با این مربی‌ در فصل گذشته باشد.

در ادامه. مورینیو اذعان می‌‌کند که فصل گذشته از فلورنتینو پرز خواسته بود که با گرث بیل قرارداد امضا کند:" فصل آخر از باشگاه خواستم که با وی قرارداد امضا کند که البته شدنی نبود. او یک بازیکن فوق العاده است که با سبک بازی رئال مادرید کنار خواهد آمد. آنچلوتی مربی‌ با تجربه‌ای است و کسی‌ است که می‌‌داند چطور از وی بهترین بازی را بگیرد."

آقای خاص همچنین در مورد رقم قرارداد بیل هم می‌‌گوید:" به نظر می‌‌رسد این فصل وی را به خدمت بگیرند. من بسیار خوشحال هستم زیرا آنها یک بازیکن فوق العاده را به خدمت می‌‌گیرند. رقم قرارداد بسیار بالا است اما در حال حاضر مشخص نیست که ارزش این قیمت را خواهد داشت یا خیر."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,357
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,899
  • بازدید ماه : 3,899
  • بازدید سال : 42,979
  • بازدید کلی : 2,154,333