چه با لئو و چه با تمام بازیکنان تیم ارتباط خوبی داریم.همه راحت هستیم و بازیکنان استقبال گرمی ازما داشتند.نیمار خوب است. فقط باید کمی تمرین کند و به خاطر سفر به لهستان کمی خسته است

سایت گل- تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از برد قاطعانه این تیم مقابل سانتوس برای اولین بار بعد از مسابقه بارسا درکنفرانس خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.صحبت های مارتینو را در دو بخش برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این صحبت ها را مطالعه کنید:

تاتا در باره اوضاعش در بارسلونا گفت:« زمانی که تنها چند روز با تیم تمرین کرده ای، شک و شبهات زیادی وجود دارد ولی بازیکنان تیم بلافاصله روی غلتک آمادگی افتادند. من فکر می کردم که باید مدتی زمان گذاشت و چند بازی برگزار کرد تا تیم به اوج آمادگی برسد ولی بازیکنان ما دراین بازی خوب کار کردند و بازی سرعتی و خوبی را ارائه دادند. ما به خوبی به شرایط خوب نزدیک شده ایم. این اولین هفته ای است که در بارسلونا هستیم ولی تمام بازیکنان تیم به خوبی و با مشارکت کار می کردند و اوضاع کاری در تیم خوب است. اصلا مهم نیست که چه کسی روی نیمکت نشسته. بازیکنان خیلی خوب از اعضای کادر فنی استقبال کردند. ما خوب در تیم جا افتادیم و دراینجا احساس راحتی می کنیم. هرروز کلی با هم حرف می زنیم و باید ببینیم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت.»

مارتینو درمورد شروع کارش در بارسا گفت:«من از همان روز اول احساس راحتی می کردم. می خواستیم از جنبه های مختلفی که برایمان مهم به نظر می رسید، به بررسی اوضاع بپردازیم: مثل فشار مداومی که به تیم وارد می شود. ولی بازی خوب پیش رفت. آنچه من بیشتر از همه در بارسلونا می پسندم، بازیابی توپ و میدان بلافاصله بعد از از دست دادن آن است. مااز هر نظر خیلی خوب بودیم. من توانسته ام تا به خوبی با بازیکنان آشنا شوم و در جلسات تمرینی از واکنش سریع بازیکنان تیم بهره بردم. تیم ما خیلی خوب بازی می کند و تنها در یکی دو مورد باید بهتر شویم.»

سرمربی جدید بارسلونا در مورد بازیکنان تیمش گفت:« چه با لئو و چه با تمام بازیکنان تیم ارتباط خوبی داریم. همه راحت هستیم و بازیکنان استقبال گرمی از ما داشتند.نیمار خوب است. فقط باید کمی تمرین کند و به خاطر سفر به لهستان کمی خسته است. او تدریجا با بهبود اوضاع فیزیکی اش بهتر خواهد شد. نیمار باید به روزهای اوج بازگردد و وقتی به اوج برسد می تواند مثل تمام بازیکنان تیم خوب باشد. الان سخت است بخواهیم بگوئیم که چه زمانی مسی بازی خواهد کرد و چه زمانی نیمار و چه زمانی هردو؛ درطول سال دراین باره تصمیم گیری خواهیم کرد.»