ستاره 21 ساله با دست به قلم شدن به شایعاتی که در مورد آینده اش به گوش می رسید پایان داد و تاسال 2018 در بارسا خواهد ماند

سایت گل- کریستین تیو، ستاره جوان باشگاه بارسلونا قرارداد جدیدی را با این تیم به امضا رسانده که بدین ترتیب دست کم تا سال 2018 دراین تیم خواهد ماند.

این بازیکن 21 ساله با امضای قراردادی جدید به ماه ها ابهام و گمانه زنی در مورد آینده اش پایان داد . حالا مبلغ ذکر شده دربند جدایی زودهنگام  او 25 میلیون یورو است که جدایی ارزانو ساده او از بارسا را سخت تر می کند.

در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا می خوانیم:«کریستین تیو قراردادش را با بارسا تمدید کرده و بدین ترتیب تا 30 ژوئن سال 2018 بازیکن بارسلونا خواهد بود و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش 25 میلیون یورو است.»

تیو اولین قرارداد رسمی اش با تیم اصلی بارسلونا را در دسامبر سال گذشته به امضا رساند و تا به اینجا 34 بازی برای بارسا برگزار کرده و 8 گل به ثمر رسانده.

این ستاره جوان در سن 11 سالگی به بارسلونا پیوست و در آکادمی فوتبال جوانان این باشگاه پرورش یافته و زیر نظر تیتو ویلانووا به تیم اصلی رسید. جراردو مارتینو، سرمربی جدید بارسا هم تمایل زیادی به استفاده از تئیودارد و قصد ندارد که او را از دست بدهد.