loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 96 پنجشنبه 1392/05/10 نظرات (0)

 

چابی ارناندس(2): هنوز یک بازی کامل از بیل ندیده ام؛رئال بازیکنان خوبی خریده


آینده پاسخ این سوال که تیاگو اشتباه کرده که رفته یا نه را خواهد داد. او مهارتهای فوق العاده ای دارد ولی خودش تصمیم به جدایی گرفت. ما یک بازیکن دینامیک و آینده دار را از دست دادیم

 

سایت گل- چابی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا درکنفرانسی خبری شرکت کرده و در صحبت هایی به بررسی مسائل روز دنیای فوتبال از اوضاع باشگاه کاتالان گرفته تا شرایط کنونی رئال مادرید و انتقال احتمالی گرث بیل به تیم کهکشانی صحبت کرده است.

دراینجا می توانید متن صحبت های چابی را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش دوم و پایانی صحبت های اوست:

*تیاگو و سرخی روبرتو: این دو بازیکن با هم متفاوت هستند. تیاگو پابه توپ تر است و می تواند در مصاف های تک به تک موفق باشد. سرخی تند و تیزتر است و بیشتر در هدایت  و مدیریت توپ تخصص دارد. توپ را به خوبی از خط دفاع به میانه میدان می آورد. او بازیکنی است که حواسش به همه چیز هست و بازیکن مهمی برای ما خواهد بود

*آیا تیاگو با پیوستن به بایرن اشتباه کرد؟ : آینده پاسخ این سوال را خواهد داد. او مهارتهای فوق العاده ای دارد ولی خودش تصمیم به جدایی گرفت. ما یک بازیکن دینامیک و آینده دار را از دست دادیم ولی بازیکنان دیگری مثل سرخی روبرتو را داریم

 *رئال مادرید: من زیاد بازیهای رئال را ندیده ام. فکر می کنم که آنها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته اند. بازیکنانی جوان و با مهارت .. رئال حریفی رقابتی برای ماست که مثل همیشه برای فتح تمام جامها مبارزه می کند

*گرث بیل:  من یک بازی کامل ازبیل را ندیده ام. نمی دانم که آیا ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد یا نه. باید ببینیم که این ماجرا چه پایانی خواهد داشت. فعلا همه چیز درحد گمانه زنی است

*سسک فابرگاس: من با آرامش و مملو از انگیزه این ماجرا را می بینم. حرفی برای گفتن وجود دارد. این موضوعی رسانه ای و در حد شایعه است. سسک در اینجا احساس مهم بودن می کند و همین طور هم هست و خواهد بود

*جنجال به وجود آمده در رابطه با گواردیولا: من یکی از بارسایی ها هستم و طرفدار فرد خاصی نیستم. می خواهم که بارسا در کمال سلامت به حرکتش ادامه دهد. باید متحد بود. من ناراحت شدم که چنین شرایطی ایجاد شده

*پیشنهاد جنجالی آنژی به چابی: من به این پیشنهاد حتی فکر هم نکردم. من قراردادم را برای سه فصل دیگر تمدید کرده ام و تلاش می کنم که دراینجا در اوج فوتبالم را دنبال کنم. من به بارسا متصلم و یک آبی اناری واقعی هستم

*برزیل و داوید لوئیز: سلسائو در رقابت های جام کنفدراسیون ها فوق العاده بود و تیم ملی برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است. داوید لوئیز به نظر من یک مهره تدافعی فوق العاده است

*رامایتس: او یکی از اسطوره های باشگاه بارسلوناست که اخیرا از دنیا رفت. ما می خواهیم در جام خوان گامپر مراسم بزرگداشتی برای او برگزار کنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,439
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,981
  • بازدید ماه : 2,981
  • بازدید سال : 42,061
  • بازدید کلی : 2,153,415