مسی انسان بزرگی است . او برای من یک سمبل و الگوست و واقعا احساس خوشبختی می کنم که در کنار او هستم

سایت گل- بعد از تساوی 2-2 بارسلونا مقابل گدانسک لهستان، نیمار ستاره جوان بارسا با رسانه های خبری به گفتگو پرداخت.

او دراین بازی برای اولین بار با پیراهن بارسا به میدان رفت و حدود 10 دقیقه بازی کرد. تمام توجهات در طول این ده دقیقه برروی نیمار متمرکز بود

این ستاره برزیلی بعد از اتمام بازی به راک 1 گفت:« من رویایم محقق شد. فکر می کنم که به کمی زمان نیاز دارم تا بتوانم به فرم ایده آلم بازگردم.»

 نیمار در ادامه صحبت هایش به تمجید از مسی پرداخت و گفت:« مسی انسان بزرگی است. او یک الگو و سمبل بزرگ برای من است و احساس خوشبختی می کنم که درکنار او هستم. صحبت کردن با مسی خیلی راحت است. او بازیکن بزرگی است و من احساس خوشبختی می کنم که اینجا هستم. فقط به کمک رسانی فکر می کنم.»

بازیکن 21 ساله و برزیلی بارسا در مورد بازی روز جمعه تیم جدیدش مقابل تیم سابقش (سانتوس) که در جام خوان گامپر در بارسلونا برگزار می شود نیز گفت:« کمی عجیب و متفاوت خواهد بود ولی در دفاع ازپیراهن بارسلونا تمام تلاشم را می کنم.»