loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 71 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)
ستاره NBA به افتخار مسی شماره 10 می پوشد

طرفداری - بازیکن گارد دنور ناگتس، نیت رابینسون مصمم است همانند بازیکن کوتاه قد آرژانتین (مسی) که بهترین بازیکن فوتبال جهان است، او نیز "بهترین بازیکن کوتاه قد بسکتبال" لقب گیرد. ستاره NBA در فصل پیش رو به افتخار لیونل مسی شماره 10 خواهد پوشید.

به گزارش Goal.com، رابینسون 29 ساله به تازگی از شیکاگو بولز جدا شده و به دنور ناگتس پیوسته است. شماره محبوب وی 2 بوده که در تیم دنور به افتخار الکس انگلش بایگانی شده و رابینسون که مجبور بوده شماره دیگری را انتخاب کند به افتخار مسی شماره 10 را انتخاب کرده است. رابینسون فصل آینده با این انگیزه شماره مسی را می پوشد که بهترین بازیکن کوتاه قد لیگ حرفه ای بسکتبال ایالات متحده شود.

رابینسون گفت: "من معمولا شماره های تک رقمی را انتخاب میکنم اما شماره 2 بایگانی شده. من اکنون شماره 10 رو به افتخار مسی انتخاب می کنم که فوتبالیست مورد علاقه من است. این اواخر زیاد فیفا بازی می کنم و بازی های فوتبال بیشتری را مشاهده می کنم، مسی بهترین بازیکن جهان است و من نیز می خواهم بهترین بهترین بازیکن کوتاه قد NBA شوم، این هدف من است."

لیونل مسی هم اکنون به همراه تیم بارسلونا در لهستان به سر می برد تا در بازی عقب افتاده بارسا مقابل لیخیا گدانسک بازی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 670
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,212
  • بازدید ماه : 1,212
  • بازدید سال : 40,292
  • بازدید کلی : 2,151,646