با رسیدن نیمار به اسپانیا و ملحق شدن او به اردوی بارسلونا، حالا تیم کاتالان با تمام توان تمریناتش را دنبال خواهد کرد

سایت گل- ده بازیکن باشگاه بارسلونا که دررقابت های جام کنفدراسیون ها حضور داشتند و به همین دلیل هم از تعطیلات تابستانی طولانی تری نسبت به سایر هم تیمی هایشان برخوردار بودند، حالا از تعطیلات بازگشته و به اردوی باشگاه کاتالان ملحق شده اند.

نیمار و دانی آلوس برزیلی از یک سو و ویکتور والدس، جوردی آلبا، پیکه، سرخیو بوسکتس، سسک فابرگاس، اینیستا، چابی و پدرو هم بازیکنان ملی پوش اسپانیا بودند که حالا به تمرینات بارسلونا بازگشته اند.

این درحالی است که تمرینات بارسلونا از دو هفته پیش آغاز شده بود و روز دوشنبه (امروز) به عنوان روز بازگشت ملی پوشان حاضر در جام کنفدراسیون ها درنظر گرفته شده بود. امروز این ده بازیکن در تست های پزشکی، اکوکاردیو، آنالیز بیومکانیک و تست اکوگرافیک عضلانی شرکت می کنند.

این تست ها از ساعت 8.30 دقیقه صبح آغاز شده و ملی پوشان اسپانیایی تست های مختلفی را پشت سرگذاشته وبعد از آن هم به مرکز پزشکی شهرک ورزشی بارسلونا رفتند تا تستهایشان راتکمیل کنند.

درمیان این ده بازیکن، نیمار چهره جدیدی است که خرید تابستانی بارسا محسوب می شود.  بعد از آن آن بود که تمام اعضای تیم بارسلونا در شهرک ورزشی دور هم جمع شدند و تاتا مارتینو اولین صحبت ها با بازیکنانش را برزبان آورد.

ساعت 19 عصر بازیکنان بارسلونا تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.


Cesc Fábregas se incorpora con el resto de internacionales