loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 80 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (1)
تاتا مارتینو: مسی و پدرش نقش مهمی در پیوستن من به بارسلونا داشتند

طرفداری - تاتا مارتینو، مربی جدید بارسلونا روز گذشته (سه شنبه) در آخرین کنفرانس مطبوعاتی در شهر روزاریو شرکت کرده و پیش از عزیمت به کمپ نو برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرده و با آن ها خداحافظی کرد.

این مربی آرژانتینی اعتقاد دارد توصیه های مسی و پدرش به باشگاه بارسلونا نقش مهمی در تعیین وی به عنوان سرمربی بارسا داشته: "من می دانم که مسی و خورخه من را به بارسلونا پیشنهاد داده بودند هر چند از میزان تاثیر صحبت های آن ها آگاه نیستم اما من و همه آرژانتینی ها از مسی و پدرش به خاطر حمایتشان متشکریم."

مارتینو در ادامه اعلام کرد که مربی مسی شدن نقش مهمی در قبول پیشنهاد باشگاه بارسلونا داشته است: "قبول مربیگری باشگاه بزرگی مانند بارسلونا مسئولیت زیادی به همراه دارد و در کنار آن، مربی بهترین بازیکن جهان شدن نیز مسئولیت بسیار بزرگی است! ما تلاش خواهیم کرد تا فرمول مناسبی برای بهترین استفاده از مسی را پیدا کنیم و به او کمک کنیم تا بهترین بازیکن جهان باقی بماند."

مربی جدید آبی اناری ها در ادامه سیستم هجومی بارسا را ستود و گفت: "من به خوبی با تاریخ و فلسفه ی بازی تیمی که مربیگری آن را بر عهده گرفته ام آشنا هستم و آن را تغییر نداده بلکه خود با آن سازگار خواهم شد."

مارتینو پیشنهاد تیم های مالاگا و سوسیداد را برای مربیگری رد کرده بود تا بتواند روی بازی های نیوولز اولد بویز تمرکز داشته باشد و موفق شد در پایان فصل این تیم را قهرمان آرژانتین کرده و به نیمه نهایی جام لیبرتادورس برساند.

وی می گوید تماس بارسا او را غافلگیر کرده است: "بعضی وقت ها شما نمی توانید بعضی اتفاق ها را توضیح دهید! نمی توان بگویم چه اندازه به خود افتخار کردم هنگامی که با من تماس گرفته شد و یکی از گزینه هایی بودم که امکان داشت سرمربی بارسلونا شود. من داشتم به این فکر می کردم که پس این فصل پر مشغله استراحت کرده و منتظر پیشنهادات باشم ولی هرگز پیشنهاد بارسا را نمی توانستم پیش بینی کنم. مربی شدن در بارسلونا و کار کردن با این بازیکنان فوق العاده و مربی بهترین بازیکن جهان شدن چیزیست که آرزوی هر مربی است. بزرگترین دغدغه من این است که به این سیستم بزرگ چیزی اضافه کنم، مربی باشگاهی به این بزرگی و خوب کار کردن شدن چالشی بزرگ است. مانند همه باشگاه های بزرگ دیگر من هم می خواهم مدعی جدی قهرمانی در همه ی رقابت ها باشیم."

چالش دیگر برای مربی جدید بارسا استفاده از مسی و نیمار در کنار هم است: "آن ها باید با هم هماهنگ شوند، همدیگر را بهتر بشناسند و هر هروز بیشتر از روز قبل به بازی در کنار هم عادت کنند. امیدوارم توانایی هماهنگ کردن آن دو را داشته باشم."

مارتینو تیم ملی پاراگوئه را در جام جهانی آفریقای جنوبی 2010 به یک چهارم نهایی رساند و در مقابل اسپانیا با نتیجه 1-0 شکست خورده و از گردونه رقابت ها حذف شدند. این عملکرد خوب باعث شد تا یکی از نامزدهای مربیگری تیم ملی آرژانتین در آینده باشد. با وجود کارنامه خوبی که مارتینو در امر مربیگری دارد اعلام کرده که هرگز دز قراردادهایش قول قهرمانی نمی دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط gamersan در تاریخ 1392/05/02 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

سلام وبسایت قابل قبولی دارید ، شما میتونید جدیدترین اخبار ونقد بازیهای کامپیوتری همراه با دانلود بازی و تریلر بازیها رو توی وبسایت من ببینید و استفاده کنید ، باعث افتخاره که بازدید کننده ما باشید، با تشکر مدیریت گیمرسان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,283
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,825
  • بازدید ماه : 3,825
  • بازدید سال : 42,905
  • بازدید کلی : 2,154,259