سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا صبح روز جمعه در نوکمپ معارفه خواهد شد


سایت گل- سفر جراردو تاتا مارتینو اسپانیا، ساعاتی دیرتر از برنامه ریزی های انجام شده صورت خواهد پذیرفت.

فاکتورهای متعددی در تعویق برنامه های مارتینو برای سفر به اسپانیا نقش داشتند و حالا او کمی دیرتر از برنامه های اولیه با بارسلونا سفر خواهد کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا  مارتینو صبح روز 5شنبه وارد بارسلونا نمی شود و ورودش در عصر روز 5شنبه انجام خواهد شد. تغییر دراین برنامه ریزی تنها برای چند ساعت است ولی همین چند ساعت تغییر باعث شده تا مراسم معارفه او از عصر روز 5شنبه به صبح روز جمعه موکول شود و تاخیر در پرواز هواپیما از آرژانتین تا بارسلونا برگزاری مراسم معارفه تاتا در عصر روز 5شنبه را غیر ممکن نموده است.

بدین ترتیب و در صورت ورود تاتا به بارسلونا در عصر روز پنجشنبه او فقط قادر خواهد بود تا در آن روز در مقابل دفتر باشگاه بارسلونا عکس یادگاری اش با لوگوی باشگاه را بگیرد.

صبح روز جمعه، مارتینو قرارداد رسمی اش را به امضا می رساند و در مراسم معارفه رسمی اش شرکت می کند. طبق این برنامه ریزی او عصر روز جمعه به اسلو سفر خواهد کرد و به کاروان باشگاه کاتالان که روز 5شنبه مستقیما از مونیخ به نروژ رفته اند ملحق می شود.اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود مارتینو روز شنبه برای اولین بار در تمرینات بارسلونا حضور خواهد یافت و شنبه شب در اولین بازی که مصاف آبی اناری ها مقابل والرنگای اسلو است، به عنوان سرمربی بارسارا همراهی می کند. البته مشخص نیست که او برای این بازی روی سکوها قرار گرفته و یا از روی نیمکت مربیگری بارسا را هدایت کند.