loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 78 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)
لوپز: امیدوارم در مادرید بمانم؛ رئال نیازی به بیل ندارد

طرفداری- دیگو لوپز تمایلش برای ادامه دادن کار در رئال مادرید را اعلام کرده و گفت آماده است تا به مانند فصل گذشته برای به دست آوردن جایگاه اصلی در رئال مادرید بجنگد.

این دروازه بان در ژانوبه فصل گذشته به عنوان پوششی برای کاسیاس مصدوم خریداری شده بود، اما او به خوبی توانست تا پایان فصل شماره 1 رئال مادرید باقی بماند. با تغییر مربی، گمانه زنی هایی به وجود آمده است که این دروازه بان 31 ساله به دنبال ترک باشگاه است، چرا که احتمالاً ایکر کاسیاس به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

لوپز امروز به خبرنگارن گفت: "امیدوارم که به مانند نیم فصل سال گذشته، به کارم در رئال مادرید ادامه دهم. 6 ماه گذشته برایم خیلی خوب بود. من اینجا هستم تا به سختی کار کنم و برای به دست آوردن جایی در ترکیب اصلی بجنگم و امیدوار باشم که رئال مادرید عناوینی به دست آورده و به رتبه اول دنیا بازگردد.

من کار می کنم و در تلاشم تا مربی را قانع کنم و به تیم کمک کنم. من وقتی به اینجا آمدم هم گفتم که این تحقق یک رؤیا بوده است. من هرگز به فکر ترک باشگاه نیافتاده ام. من به توانایی هایم اعتماد دارم. اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، ارزیابی آنها به عهده مادرید است، اما موضع من این است که در این باشگاه به کارم ادامه دهم. تا شروع فصل زمان زیادی باقی نمانده است؛ من نیاز دارم که سخت کار کنم."

لوپز بعد از اینکه در پیروزی 6 - 0 تیمش مقابل بورنموث در انگلستان در درون دروازه ایستاد، این بار خود را آماده می کند تا در دیدار فردا شب مقابل لیون و در فرانسه نیز در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

"من هیجان زده ام و تمام اعضای رختکن نیز کاملاً باتری شان شارژ شده است [آماده اند]. آمدن مربی جدید به همه ما انگیزه زیادی داده است چرا که رقابت برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اصلی سخت شده است و همه ما باید بهترین بازی خود را ارائه کنیم.

بازیکنانی که به ترکیب تیم اضافه شده اند خوب کار می کنند و کم کم هماهنگ می شوند. از بیرون همه چیز خوب به نظر می رسد و در داخل هم همینگونه احساس می شود.

ما دیدارهای سخت زیادی در پیش فصل خواهیم داشت و دیدار مقابل لیون یکی از آنهاست. ما باید سخت کار کنیم تا بهترین شروع ممکن را در لیگ داشته باشیم."

امروز دوباره اخباری منتشر شد که گرث بیل را به رئال مادرید ارتباط می داد. لوپز در این باره گفت:

"من معتقدم بازیکنانی که در اینجا حضور ندارند، باشگاه نیازی به آنها ندارد. او خرید خیلی بزرگی خواهد بود، اما تنها کسانی که در این باشگاه حضور دارند با مربی کار می کنند."

از این دروازه بان در مورد انتخاب مربی جدید بارسلونا، جراردو مارتینز پرسیده شد و او گفت:

"من می خواهم پیامی از حمایت برای تیتو ویلانوا بفرستم. هواداران، بازیکنان و باشگاه جدا از این بیماری هستند. بارسلونا تصمیم گرفت تا مربی دیگری را به خدمت بگیرد. او به همراه پاراگوئه کارهای مهمی انجام داد و انتقال او برای بارسا خوب خواهد بود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,503
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,045
  • بازدید ماه : 3,045
  • بازدید سال : 42,125
  • بازدید کلی : 2,153,479