loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 69 شنبه 1392/04/29 نظرات (0)

 

نیمار: من و مسی می توانیم با هم تاریخ ساز شویم


نیمار به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی از سانتوس به بارسا پیوست اما بسیاری در مورد مناسب بودن زوج او و مسی ابراز تردید کردند.

- نیمار، ستاره جدید بارسا، معتقد است که می تواند یک زوج تاریخی با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی آبی  و اناری ها تشکیل بدهد.

نیمار به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی از سانتوس به بارسا پیوست اما بسیاری در مورد مناسب بودن زوج او و مسی ابراز تردید کردند.

البته افرادی مانند فابیو کاپلو نیز نظر دیگری دارند؛ سرمربی تیم ملی روسیه معتقد است زوج مسی- نیمار می تواند بارسا را شکست ناپذیر کند و این ستاره برزیلی نیز خود به این همکاری خوش بین است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من امیدوارم که این همکاری بتواند تاریخ ساز شود. ما همه ویژگی های لازم برای اینکار را داریم. این اتفاق برای من یک افتخار است؛ این تعبیر یک رویاست که می تواند در کنار بهترین بازیکن دنیا بازی کنم و به همین خاطر است که به فوتبال اروپا آمدم."

نیمار همچنین تایید کرد ترک کردن برزیل، آسان نبوده است اما اکنون تنها روی موفقیت با پیراهن بارسا تمرکز کرده است.

" من روزهای فوق العاده ای در سانتوس داشتم. اما اکنون یک باشگاه جدید دارم؛ یک زندگی جدید و همه چیز روی بارسا متمرکز شده است."

نیمار که کفش طلای جام کنفدراسیون ها را به دست آورد، قرارداد 5 ساله ای با بارسا امضا کرده است.
منبع:سایت گل
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,362
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,904
  • بازدید ماه : 3,904
  • بازدید سال : 42,984
  • بازدید کلی : 2,154,338