loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 48 جمعه 1392/04/28 نظرات (0)
دهیا از حضور فابرگاس در یونایتد استقبال می کند

دروازه بان جوان منچستر یونایتد معتقد است، سسک فابرگاس می تواند با پیوستن به منچستریونایتد، به دیوید مویس در رسیدن به اهدافش کمک کند.

 

به گزارش گل، دروازه بان منچستریونایتد اعتقاد دارد ذهن خلاق سسک فابرگاس می تواند به منچستر یونایتد در رسیدن به اهدافش کمک کند. منچستریونایتد به دنبال شکست در انتقال تیاگو، دوشنبه گذشته پیشنهادی 30 میلیون یورویی را برای جذب فابرگاس به بارسلونا ارائه داده است.

سرمربی بارسلونا تیتو ویلانووا، عقیده دارد فابرگاس از بودن در نیوکمپ راضی است؛ اما دهیا احساس می کند این هافبک 26 ساله ی کاتالان ها می تواند جلوه دیگری از بازی خود را در انگلستان به نمایش بگذارد. همانگونه که هشت سال موفقیت آمیز را در آرسنال سپری کرد. 

دهیا در گفت و گویی با دیلی میرور اظهار داشت: "حضور فابرگاس در اولدترافورد عالی خواهد بود".

داوید دهیا که دو فصل پیش ترکیب اصلی منچستریونایتد را به رقیب خود آندرس لیندگارد واگذار کرده بود و مورد انتقادهای زیادی قرار می گرفت. اما او فصل قبل با حضور در 41 بازی برای یونایتد فصل موفقی را پست سر گذاشت. او می گوید که این موفقیت را مدیون رژیم غذایی مناسب و آموزش هایی که دیده است می باشد. دروازه بان اسپانیایی منچستر حالا بیشتر احساس راحتی در انگلستان و منچستر می کند.

او در ادامه گفت وگوی خود با میرور افزود: "من در بدو ورودم به یونایتد شرایط بدنی خوبی نداشتم، اما حالا وضعیت بدنی من خیلی فرق کرده است. من به تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و رژیم غذایی جدیدی انتخاب کردم و حالا به شرایط متعادلی رسیده ام. در تمرینات بازیکنان توپ را به سمت من شوت می کنند و من به راحتی ضربات آن ها را مهار می کنم. منچستر به من کمک کرده است تا به بهترین شرایط ممکن برسم".

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,842
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,384
  • بازدید ماه : 3,384
  • بازدید سال : 42,464
  • بازدید کلی : 2,153,818