loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 141 جمعه 1392/04/28 نظرات (0)
ویا: من هم یک بازیکن هستم؛ شماره ای را خواستم که بر تن کسی نباشد

داوید ویا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا که دوران خوبی را در این باشگاه سپری نکرد، در تابستان امسال به اتلتیکومادرید پیوست.


به گزارش AS، داوید ویا پس از پیوستن به تیم مادریدی شماره 9 ای را بر تن کرد که پیش از وی بر تن مهاجمان موفقی چون دیگو فورلان و رادامل فالکائو بود.

داوید ویا چنین گفت: "من تنها درخواست شماره ای را کردم که بر تن کسی نباشد."

ویا گفت که با کسی مشکلی ندارد و معتقد است که او هم یک بازیکن است.

" من شماره های زیادی داشتم و همه آنها برای من خوش شانسی آوردند. شماره 7 اینجا بر تن آدریان است و او به راستی شایسته پوشیدن این شماره می باشد. باشگاه شماره 9 را که خالی بود به من پیشنهاد داد و این شماره بدی برای یک مهاجم نیست."

آدریان نیز در مورد پوشیدن شماره 7 چنین گفت: "من شماره 7 را به خاطر تو می پوشم. زمانی که من در رده زیر 20 سال با خوان ماتا همراه بودم، وی مرا به پوشیدن این شماره تشویق کرد و از آن زمان تاکنون من این شماره را بر تن می کنم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,233
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,775
  • بازدید ماه : 3,775
  • بازدید سال : 42,855
  • بازدید کلی : 2,154,209