loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 59 چهارشنبه 1392/04/26 نظرات (0)
لوکاس مورا: مرا با نیمار مقایسه نکنید

بازیکن تیم ملی برزیل اصرار دارد او نمی تواند با نیمار مقایسه شود.

 
به گزارش Goal.com، این بازیکن 20 ساله در تیم جوانان برزیل سابقه بازی در کنار نیمار را دارد اما ستاره سابق سائوپائولو اصرار دارد دوست ندارد با مرد 57 میلیون یورویی بارسا مقایسه شود.

"مقایسه دو بازیکن که تیم ها و لحظه هایشان متفاوت است، دشوار است. او همواره دوست خوبی برای من بوده اما من سعی می کنم تاریخ خودم را بسازم."

مورا عضوی از تیم ملی برزیل در جام کنفدراسیون ها بود، اگرچه او اذعان می کند حضور کم او در این تورنومنت بسیار خسته کننده بود.

"هیچ کس نیمکت نشینی را دوست ندارد، اما ما باید به نظر مربی و هم تیمی هایمان احترام بگذاریم. در جام کنفدراسیون ها تیم ما بسیار متحد بود."

این بازیکن برزیلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با مبلغ 53 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست. او می پذیرد تلاش لئوناردو در وسوسه کردن او برای رفتن به فرانسه موثر بوده، با وجود این که در آن زمان از منچستریونایتد هم پیشنهاد داشته است.

"لئوناردو یک عامل کلیدی در انتقال من بود، او مدام با تماس های تلفنی می گفت که باشگاه خواستار به خدمت گرفتن من است. پاریسن ژرمن پیشنهاد بهتری داشت. این تیم یک پروژه فوق العاده و یک چشم انداز بزرگ است."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,795
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,337
  • بازدید ماه : 2,337
  • بازدید سال : 41,417
  • بازدید کلی : 2,152,771