بازیکن سابق و مدیرفنی تیم هندبال بارسلونا هم علیه کادر مدیریتی فعلی باشگاه کاتالان موضع گیری کرده و به دفاع از گواردیولا برخاسته

- انریک ماسیپ، اسطوره هندبال باشگاه بارسلونا که در دهه 1990 موفقیت های فراوانی را با تیم هندبال کاتالان در رقابت های اروپایی کسب کرده، حالا به دفاع از پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا برخاسته است.

او که بعد از خداحافظی اش از دنیای هندبال مدعی نیز به عنوان مدیرفنی تیم هندبال بارسلونا به فعالیت مشغول بود،در ماه ژانویه از باشگاه کاتالان جدا شد و حالا از طریق صفحه رسمی اش در فیس بوک به دفاع از صحبت های اخیر پپ گواردیولا برخاسته و به جمع منتقدان کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا پیوسته است.

ماسیپ در صفحه فیس بوکش نوشته:« شنیدن صحبت های گواردیولای دلخور که از عواقب جدایی اش از بارسا صحبت کرده، تعجب آور بود. کاملا همه چیز روشن و شفاف بود ولی من از این بابت اصلا تعجب نکردم. چون خود من هم با چنین بی عدالتی هایی از سوی مسئولان بارسلونا روبرو شده ام و از دروغهایی که آنها می گفتند و صحبت هایی که اعضای کادرمدیریتی برزبان می آوردند ضربه زیادی خوردم. تنها چیزی که این مقامات بلدند انجام دهند، دروغ گفتن، گیج کردن مخاطبان و تلاش برای آسیب رساندن به وجهه ما افرادی است که برای موفقیت باشگاه محبوبمان عرق های زیادی ریختیم است. کسی که صحبت های گواردیولا را به منزله یک حمله به باشگاه بارسلونا می بیند، سخت در اشتباه است. باید بدانیم که چه کسانی در راس مدیریت باشگاه هستند. من با طعنه حرف نمی زنم و از سرناراحتی این حرفها را می گویم.»

او در ادامه، هشداری هم رو به آینده داشت:« یک روز من هم از دوران حضور دو سال و نیمه ام در جمع اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، ماجراهای قراردادم و اینگونه مسائل صحبت خواهم کرد. این کادر مدیریتی هم بالاخره روزی کنار خواهد رفت ولی پیراهن من همچنان در تاریخ باشگاه بارسلونا باقی خواهد ماند.»

منبع:سایت گل