loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 55 جمعه 1392/04/21 نظرات (0)
مدیر برنامه های مارکینیوس:هیچ پیشنهادی نداشته ایم

مدیر برنامه های مارکینیوس مدافع آس رم اعلام کرده که تاکنون هیچ تیمی برای جذب این بازیکن پیشنهاد رسمی ارائه نداده است.

این بازیکن ۱۹ ساله که در اولین سال حضورش در اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت مورد توجه تیم های بسیاری قرار گرفته است.

تیم های منچسترسیتی،بارسلونا و پاری سنت ژرمن مدت ها وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند و برای جذب وی با هم به رقابت پرداخته اند.

این در حالی است که این بازیکن قراردادی بلند مدت با آس رم دارد به گفته مدیر برنامه های وی تاکنون پیشنهاد رسمی برای وی ارائه نشده است.

برتولوچی گیلیانو به خبرنگار اسکای اسپورت گفت:” این طبیعی است که تیم های زیادی خواهان او باشند.اما در حال حاظر هیچ پیشنهاد رسمی برای وی ارلئه نشده است.این بازیکن ۴ سال دیگر با رم قرارداد دارد و قطعا در این تیم باقی می ماند.”

“من تائید می کنم که در بارسلونا بودم اما آن به مدت ها پیش بر می گردد و این درحالی است که مارکینیوس تنها بازیکنی نیست که من مدیر برنامه هایش هستم.”

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,633
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,175
  • بازدید ماه : 4,175
  • بازدید سال : 43,255
  • بازدید کلی : 2,154,609