loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 134 چهارشنبه 1392/04/19 نظرات (0)

داوید ویا: به تیم برنده ای مثل اتلتیکو، با کلی جام قهرمانی آمده ام؛اعتماد سیمئونه، یکی از کلیدهای آمدنم بود

دراینجا می توانید اولین صحبت های ال گواخه به عنوان یکی از بازیکنان اتلتیکومادرید را مطالعه کنید

- داوید ویا ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا اخیرا از بارسلونا به اتلتیکومادرید پیوست و دیروز بعد از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی اولین صحبت هایش به عنوان بازیکن جدید تیم مادریدی را برزبان آورد.

ویا در صحبت هایی دراین باره گفت:« احساس خوشبختی می کنم که دوره جدیدی را در فوتبالم آغاز کرده ام و انگیزه های زیادی برای شروع این ماجراجویی جدید دارم. من به تیم برنده ای مثل اتلتیکومادرید آمده ام که در سالهای اخیر جام های قهرمانی زیادی را کسب کرده است.»

مراسم معارفه داوید ویا در ورزشگاه بیسنته کالدرون در روز 15 جولای ساعت 20 شب برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب ویا بعد از شرکت درجام کنفدراسیون ها تا روز 15 جولای در تعطیلات تابستانی خواهد بود و از روز 16 جولای به اردوی پیش فصل اتلتیکومادرید در سن رافائل لس آنجلس خواهد پیوست و تمریناتش را با هم تیمی هایش که از دوشنبه این هفته دراین کمپ هستند آغاز می کند.

ویا در تشکر از سران بارسلونا گفت:« از سران بارسلونا به خاطر احترام و محبت ویژه ای که به من داشتند تشکر می کنم و متشکرم که به من اجازه دادند که سه سال از حضور در تیم بزرگی مثل بارسلونا لذت ببرم. امیدوارم که دراینجاهم خوشبخت باشم.»

ویا ادامه داد:« هیچ گلایه ای از سران بارسلونا ندارم. آنها به سادگی با انتقالم به اتلتیکوموافقت کردند.چون می دانستند که دوست دارم اینجا بازی کنم. اتلتیکو تیم برنده ای است که در سالهای اخیر جام های زیادی کسب کرده .من برای کمک کردن به اینجا آمده ام تا این تیم را بهتر از قبل کنم. من با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو هم صحبت کرده ام و یکی از کلیدهای اصلی انتقال من به این تیم، اعتماد و اطمینان او بود. او انگیزه های زیادی برای به خدمت گرفتن من داشت و من می خواهم پاسخ این اعتماد را بدهم.»

منبع:سایت گل
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,894
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,436
  • بازدید ماه : 3,436
  • بازدید سال : 42,516
  • بازدید کلی : 2,153,870