loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 43 چهارشنبه 1392/04/19 نظرات (0)

مهاجم تازه وارد اتلتيکو مادريد اعلام کرد که در نظر دارد هرچه زودتر پاسخ اعتماد سرمربي تيم را بدهد.

داويد ويا در اولين صحبت‌هايش پس از پيوستن به اتلتيکومادريد اظهار داشت: خوشحالم که دوره جديدي را شروع مي‌کنم و منتظر آغاز اين ماجراجويي جديد هستم. به اتلتيکو آمده‌ام؛ تيمي که افتخارات زيادي در سال‌هاي اخير به دست آورده است.

به گزارش فارس، ويا رسما روز دوشنبه هفته آينده ساعت 8 بعدازظهر به وقت محلي در ويسنته کالدرون به هواداران معرفي خواهد شد.

وي ادامه داد: تنها مي‌توانم از بارسلونا به دليل احترام و قدرشناسي ويژه‌شان تشکر کنم و مي‌خواهم به خاطر حضور سه ساله در باشگاه بزرگي چون بارسا از آنها قدرداني کنم. اميدوارم بتوانم در اين تيم به همان اندازه خوشحال باشم.

مهاجم سابق بارسلونا خاطرنشان کرد: شکايتي از بارسلونا ندارم و آنها کار را براي انتقال من به اتلتيکو آسان کردند زيرا مي‌دانستند که مي‌خواهم در اين تيم بازي کنم. اين تيم در سال‌هاي اخير افتخارات زيادي به دست آورده و من براي کمک به پيشرفت باشگاه به اينجا آمده‌ام.

وي گفت: با سيمئونه صحبت کردم و اعتماد وي يکي از عوامل کليدي براي حضورم در اين تيم است. نمي‌توانم منتظر بمانم تا او دستوراتش را به من بدهد و من پاسخ اعتمادش را بدهم.

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,497
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,039
  • بازدید ماه : 4,039
  • بازدید سال : 43,119
  • بازدید کلی : 2,154,473