loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 63 جمعه 1392/04/14 نظرات (0)
تیاگو سیلوا: آرزویم حضور در بارسلونا است، اما این تیم من را نمی خواهد

تیاگو سیلوا ادعا می کند که او از حضور در پاری سن ژرمن خوشحال است، اما اذعان می کند بازی برای بارسلونا برای وی همانند یک رویا باقی می ماند.

این مدافع ملی پوش برزیلی سال گذشته با وجود علاقه بارسلونا، از تیم میلان به پاریسن ژرمن پیوست و ادعا می کند که باشگاه کاتالان از آن زمان به بعد در علاقه اش به او شکست خورده است.

سیلوا به Globo Esporte گفت: "من همیشه به ایجنتم گفته ام که به من تا زمانی که پیشنهادی جدی وجود ندارد چیزی نگوید. به خصوص که اگر رقابتی در جریان باشد این مسئله مرا اذیت می کند."

"ما رابطه بسیار خوبی داریم، اما اگر او به من چیزی نگفت بدین معنی است که هیچ پیشنهاد جدی وجود ندارد. گمانه زنی ها و مذاکرات با بارسلونا سال گذشته وجود داشت، اما متاسفانه این مسئله ادامه پیدا نکرد و من در مورد مسائل مربوط به نقل و انتقالات بسیار آرام هستم."

وی افزود: "هر بازیکن آرزوی بازی برای بارسلونا را دارد، اما من بسیار خوشحالم که در حال حاضر در پاریسن ژرمن هستم. من همیشه برای یک باشگاه بزرگ در اروپا بازی کرده ام و خدا را شکر هرچیزی من در زندگی می خواستم به دست آوردم، در هر دو سطح شخصی و حرفه ای، من به سختی جنگیدم برای رسیدن به آنجایی که می خواستم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 906
  • بازدید سال : 39,986
  • بازدید کلی : 2,151,340