loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 50 چهارشنبه 1392/04/12 نظرات (0)
نیمار: هدف بعدی من خوشحال کردن هواداران بارسلوناست

به گزارش اسپورت کاتالونیا نیمار پس از قهرمانی در جام کنفدراسیون ها بارسا و هوادارنش را فراموش نکرده و هدف بعدی خود را خوشحال کردن هواداران بارسا اعلام کرده است: "می خواهم به همراه بارسا به قهرمانی دست پیدا کنم. در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی خواهم کرد و می خواهم شادی را به هواداران بارسلونا اهدا کنم."

نیمار درباره حضورش در بارسلونا گفت: "بازی کردن در بارسا برای من خوب خواهد بود. من در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی خواهم کرد که بازیکنان بزرگ زیادی دارد. امیدوارم خیلی زود با تیم هماهنگ شوم. بازی کردن در بارسلونا می تواند باعث شود آمادگی من برای جام جهانی بیشتر شود."

نیمار درباره گلزنی در فینال مقابل اسپانیا گفت: "گل زدن به کاسیاس طعم خاصی دارد."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,240
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,782
  • بازدید ماه : 1,782
  • بازدید سال : 40,862
  • بازدید کلی : 2,152,216