loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 39 سه شنبه 1392/04/11 نظرات (0)

تياگو سيلوا، کاپيتان پاري سن ژرمن و تيم ملي برزيل، فاش کرد که تيتو ويلانووا، سرمربي بارسا، در تلاش بود تا او را ه نوکمپ ببرد.

دو تيم در مرحله يک چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپاي فصل قبل مقابل هم قرار گرفتند و سيلوا اکنون اعلام کرد که در يکي از ديدارها، سرمربي بارسا در مورد انتقال به اين تيم با او صحبت کرده است.

به نقل از گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تيتو را خيلي تحسين مي کنم. بعد از ديدار پاري سن ژرمن مقابل بارسا در ليگ قهرمانان، من با او صحبت کردم و او از من دعوت کرد که براي بارسا بازي کنم. 

البته هنوز هيچ مذاکره اي صورت نگرفته؛ من در حال حاضر در آرامش هستم و مي خواهم تعطيلاتم را سپري کم.

در فوتبال هرگز نمي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد اما در حال حاضر من از بودن در پاري سن ژرمن کاملا راضي ام. من هر روز با رئيس صحبت مي کنم و جدايي از اين باشگاه برايم سخت است.

پي اس جي بازيکنانش را نمي فروشد. شرايط اين باشگاه با ميلان کاملا متفاوت است."

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,371
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,913
  • بازدید ماه : 1,913
  • بازدید سال : 40,993
  • بازدید کلی : 2,152,347