loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 70 یکشنبه 1392/04/09 نظرات (0)
توز: بازی در کنار رونی و مسی را به رونالدو ترجیح می دهم

کارلوس توز، مهاجم جدید یوونتوس اعتراف می کند که در بدو ورود به انگلیس کله اش داغ بود، اما حالا می داند که چگونه باید رفتار کند. همچنین، او از مسی و رونی به عنوان دو بازیکنی که دوست دارد در کنار آنها بازی کند نام می برد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، مهاجم 29 ساله بیانکونری در مصاحبه با Tuttosport، روزنامه شهر تورین درباره دلایل بدرفتاری های خود در لیگ برتر انگلیس صحبت می کند.

"من صادقانه حرف می زنم، در بدور ورودم به انگلیس کله ام داغ بود. اگر سرمربی مرا تعویض می کرد من از کوره در می رفتم و به او بی احترامی می کردم. اما حالا دیگر اینگونه رفتار نمی کنم، چون درس های زیادی طی این مدت یاد گرفته ام."

معروف ترین بی انظباطی توز ممانعت او از بلند شدن از روی نیمکت در آخرین دقیقه بازی در لیگ قهرمانان اروپای فصل 12-2011 مقابل بایرن بود که روبرتو مانچینی را به شدت عصبانی کرده بود.

"تصاویر تلویزیونی چیزی بدتر از آنچه واقعا رخ داده بود را به تصویر کشیدند. وقتی سرمربی تصمیم گرفت ادین ژکو را بیرون بکشد و به جای او یک مدافع را به زمین بفرستد، من ناراحت شدم و به جای گرم کردن روی نیمکت نشستم.

"در آن لحظه عصبانی ترین فرد بین ما ژکو بود، نه من، کسی که در هنگام تعویض با مانچینی دهان به دهان شد و سرمربی هم به ایتالیایی جواب او را می داد. واقعا یک صحنه عجیب بود.

"من آمدم روی نیمکت تا با زابالتا صحبت کنم که ناگهان مانچینی سرش را برگرداند و من را روی نیمکت دید. در واقع مانچینی از دست ژکو عصبانی بود و ناراحتی خود را سر من خالی کرد.

"این درست است که رابطه من با مانچینی همیشه ایده آل نبود، اما بین ما احترام زیادی برقرار بود."

کارلیتوس به این دلیل به یووه ملحق شده است که آنها به شدن فقدان یک مهاجم تمام کننده را در تیم خود احساس می کردند، فاکتوری که از نظر خود او تنها قسمتی از توانایی هایش است.

"بازی من تنها در گلزنی خلاصه نمی شود. من ترجیح می دهم در کار تیمی شرکت کنم و با پاس دادن و حرکات بدون توپ سایر هم تیمی هایم را در موقعیت گلزنی قرار دهم.

"خوشبختانه اگر هم در بازی موقعیت گلی نصیبم شود، به خوبی می دانم چگونه آنرا تبدیل به گل کنم. من گلزنی را دوست دارم، اما بازیکن خودخواهی هم نیستم.

"در ضمن، تنها ترجیح می دهم توپ از خط دروازه رد شود تا اینکه به دنبال زدن گل های خاص باشم."

توز در فصل نقل و انتقالات از طرف باشگاه رئال مادرید هم پیشنهاد داشت و می توانست یکبار دیگر همانند دوران حضورش در یونایتد، در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند.

مهاجم بیانکونری در این باره می گوید: "ترکیب سه نفره ایده آل از نظر من می تواند با حضور من در کنار رونی و مسی شکل بگیرد. رویای من بازی در کنار آنهاست، نه رونالدو!"

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,992
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,534
  • بازدید ماه : 3,534
  • بازدید سال : 42,614
  • بازدید کلی : 2,153,968