loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 60 دوشنبه 1392/04/03 نظرات (0)
پیانیچ: رد کردن پیشنهاد بارسلونا کاری غیر حرفه ای است

بازی ساز جالوروسی که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است، به تازگی اظهار کرده است که رد کردن پیشنهاد این تیم برای او کاری دشوار خواهد بود.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، رسانه های اروپایی در هفته های اخیر اخبار گوناگونی را پیرامون علاقه قهرمان لالیگا به جذب هافبک بوسنیایی رم، میرالم پیانیچ، منتشر کرده اند. پیانیچ نیز در تازه ترین مصاحبه خود اظهار کرده است که رد کردن پیشنهاد بارسلونا برای او کاری دشوار خواهد بود.

وی در این باره گفت: "من همیشه طرفدار رئال مادرید بوده ام، اما بازی کردن برای بارسلونا نیز برای من یک افتخار محسوب می شود. من از کودکی به رئال علاقه داشتم، اما رد کردن پیشنهاد بارسلونا کاری غیر حرفه ای است."

او افزود: "در حال حاضر من احساس خوبی از بودن در رم دارم و البته هنوز نمی دانم که آیا در تابستان سال جاری اینجا را ترک خواهم کرد یا خیر."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,831
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,373
  • بازدید ماه : 3,373
  • بازدید سال : 42,453
  • بازدید کلی : 2,153,807