loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 45 دوشنبه 1392/04/03 نظرات (0)
رینا ترسی از رقابت ندارد

په په رینا دروازبان باتجربه لیورپول در واکنش به انتقال غریب الوقوع سایمن مینیوله به باشگاه اظهار داشت به وی خوش آمد خواهد گفت. 

رینا که در دو فصل اخیر نتوانسته نمایش های خوب خود در سال های نخست در آنفیلد را تکرار کند، به احتمال زیاد با توجه به ورود گلر جوان بلژیکی توسط راجرز نیمکت نشین خواهد شد. 

مینیوله که در دو فصل اخیر بازی های خوبی از خود در ساندرلند به نمایش گذاشته است در آستانه انتقال 9 میلیون پوندی به لیورپول قرار دارد.

از سوی دیگر با توجه علاقه بارسلونا به جذب رینا به عنوان جانشین ویکتور والدز و علاقه وی به این انتقال ممکن است مینیوله، تلاش لیورپول برای یافتن جانشین رینا پیش از انتقال وی باشد. 

رینا که در لباس تیم ملی کشورش در برزیل و در مسابقات جام کنفدراسیون ها حضور دارد به خبرنگار دیلی میل گفت:" شرایط من هیچ تغییری نکرده است. من بارها گفته ام که در لیورپول احساس شادی و راحتی می کنم. " 

" هرکسی به رقابت نیاز دارد. احساس من فراتر از خوش آمد گویی است و من هر کمکی از دستم برای او بر بیاید دریغ نخواهم کرد. " 

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 793
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,335
  • بازدید ماه : 1,335
  • بازدید سال : 40,415
  • بازدید کلی : 2,151,769