loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 73 شنبه 1392/04/01 نظرات (0)
جرمی متئو و قرارداد جدید با والنسیا

جرمی متئو تایید کرده است که قرارداد جدیدی با والنسیا پیش روی او است و ایجنت او به باشگاه رفته است تا تمدید قراردادش را نهایی کند.

این بازیکن فرانسوی، فصل مفیدی را با والنسیا پیش رو گذاشته است و در همین فصل، تغییر موقعیت بازی از دفاع چپ به دفاع مرکزی را نیز تجربه کرده است. همچنین حرف هایی درباره انتقال او به بارسلونا نیز شنیده شده است.

به نقل از سایت football-espana، باشگاه والنسیا صحبت هایی درباره علاقه به تمدید قرارداد با جرمی متئو داشته است، با این حال متئو خود نیز با صحبت های اخیرش، اهداف آینده اش را مشخص کرده است.

متئو گفت: "همه چیز به خوبی پیش می رود، من قراردادی در جلوی خودم دارم، که فقط نیاز به امضا دارد. بارسلونا نیز خواهان من بود، ولی بازیکن چهارم، پنجم در لیست آن ها بودم. می توانستم صبر کنم، ولی باید به والنسیا نیز احترام می گذاشتم."

ایجنت جرمی متئو، امروز ملاقاتی با مدیر عامل باشگاه، آمادئو سالوو و همچنین مدیر ورزشی باشگاه، برالیو واسکز داشته است، تا تمدید قرارداد را انجام دهد.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,815
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,357
  • بازدید ماه : 3,357
  • بازدید سال : 42,437
  • بازدید کلی : 2,153,791