loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 60 سه شنبه 1392/03/28 نظرات (0)
بارترا: می خواهم خودم را ثابت کنم

مارک بارترا، قلب دفاع تیم زیر 21 ساله های اسپانیا که به همراه اینیگو مارتینز در رقابت های Euro U21 خوش درخشیده اند سعی دارد تا با عملکرد خوبش باشگاه بارسلونا را قانع کند که به مدافع جدید نیاز ندارد.

مارک بارترا درباره بازی های خوبش در Euro U21 به خبرنگار A.S گفت: "من تنها کار خود را انجام می دهم. دوست دارم بازی من نگاه کنند تا بتوانم خودم را برای مربیان بارسا اثبات کنم تا شاید قانع شوند که نیاز به مدافع وسط جدید ندارند."

بارترا اضافه کرد: "در این بازی ها بازیکنان می توانند خودشان را ثابت کنند."

بارترا در جواب خبرنگار که پرسید آیا دوست دارد ویلانووا یا زوبیزارتا با او تماس بگیرند و به او روحیه بدهند گفت: "من با ژاوی و آلبا در تماس هستم، آن ها بازی های من را دنبال می کنند و به من اعتماد به نفس می دهند."

مارک بارترا به همراه تیم زیر 21 ساله های اسپانیا به پس از شکست دادن تیم های روسیه، آلمان، هلند و نروژ به فینال رقابت های Euro u21 سال 2013 راه یافت و برای قهرمانی باید مقابل تیم زیر 21 ساله های ایتالیا قرار بگیرند. جوانان اسپانیا در 4 بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده اند.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,264
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,806
  • بازدید ماه : 2,806
  • بازدید سال : 41,886
  • بازدید کلی : 2,153,240