loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 دوشنبه 1392/03/27 نظرات (0)

دني آلوس بازيکن تيم فوتبال برزيل گفت: با درخشش در تيم ملي پاسخ اعتماد اسکولاري را خيلي خوب خواهم داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دني آلوس بازيکن تيم ملي  فوتبال برزيل در خصوص دعوت شدنش به تيم ملي براي حضور در رقابت هاي جام کنفدراسيون گفت: من به پيراهن تيم ملي افتخار مي کنم و براي موفقيت در آن تمام توان خود را به کار خواهم گرفت و سعي خواهم کرد تا پاسخ مثبتي به اعتماد اسکولاري بدهم ما قصد دست يابي به فينال رقابت هاي جام کنفدراسيون را داريم و براي تحقق اين هدف تمام توان خود را بکار خواهيم گرفت و من هم سعي مي کنم تا سهم عمده اي در اين خصوص ايفا کرده و مهره اي کليدي در تيم ملي باشيم در مورد نيمار هم بايد تاکيد کنم که او بازيکني آگاه و کاملا توانمند است و ابراز لازم  براي رسيدن به اوج را خيلي خوب در اختيار دارد.

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,650
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,192
  • بازدید ماه : 4,192
  • بازدید سال : 43,272
  • بازدید کلی : 2,154,626