loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 66 شنبه 1392/03/25 نظرات (0)
آدریانو: بالوتلی به سطح مسی خواهد رسید؛ او کمی شبیه من است!

 

آدریانو امروز به کمپ تیم ملی ایتالیا رفت و اظهار امیدواری کرد که فینال جام کنفدارسیون ها میان ایتالیا - برزیل باشد و همچنین احساس می کند که ماریو بالوتلی می تواند به خوبی مسی شود.

مهاجم سابق اینتر، رم و فیورنتینا امروز صبح به کمپ تیم ملی ایتالیا رفت و صبحانه را در کنار بازیکنانی خورد که خود را آماده اولین دیدار در جام کنفدراسیون ها مقابل مکزیک می کردند.

آدریانو در مصاحبه با Sky Sport ایتالیا گفت: "امیدوارم که فینال میان برزیل - ایتالیا باشد. ایتالیا خانه دوم من است و دلم برای همه چیزش تنگ شده است. می خواهم به فوتبال برگردم، اما هنوز نمی توانم بگویم به کجا و کدام تیم؛ تمرین می کنم تا برگردم."

آدریانو سمبل هدر دادن استعداد است و دوران ورزشی خود را با اعتیاد به الکل و افسردگی دچار نوسان کرد. این بازیکن 31 ساله در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد، اما گفته می شود قصد دارد قراردادی به شرط ارزیابی عملکرد با تیم اینترناسیونال امضاء کند.

"بالوتلی کمی شبیه من است. او ایتالیا را به هدف هایش خواهد رساند؛ او هنوز جوان است و چیزهای زیادی باید یاد بگیرد، اما بازیکن بزرگی است. از نظر من او خود را به سطح مسی خواهد رساند."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,361
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,903
  • بازدید ماه : 1,903
  • بازدید سال : 40,983
  • بازدید کلی : 2,152,337