loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 79 جمعه 1392/03/24 نظرات (0)
نیمار: عاشق بالوتلی ام!

نیمار، استعداد جوان برزیلی از ستاره ایتالیایی، ماریو بالوتلی تمجید کرد و اعتراف کرد که: "خیلی دوست دارم که با هم دوست شویم!"

به گزارش فوتبال ایتالیا، این دو بازیکن در 22 ژوئن، ساعت 19 به وقت محلی در سالوادور و در چارچوب جام کنفدراسیون ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت؛ نیمار در این رابطه گفت:

"بالوتلی پسر خیلی خوبی است و همینطور بازیکن بسیار بزرگی هم هست. من گاهی اوقات بازی های او را با افتخار از تلویزیون تماشا می کنم.

او یک استعداد واقعی است و کیفیت خالصی دارد. امیدوارم که با او صحبت کنم، شاید بعد از بازی ایتالیا - برزیل؛ خیلی دوست دارم که با هم دوست شویم.

برای او بهترین ها را آرزو می کنم، البته به جز دیدار مقابل ما..."

هر دو این ستاره های بین المللی از لحاظ سنی به هم نزدیک اند، چرا که بالوتلی 22 ساله است و بازیکن جدید بارسلونا 21 سال دارد.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,710
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,252
  • بازدید ماه : 4,252
  • بازدید سال : 43,332
  • بازدید کلی : 2,154,686