loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 64 جمعه 1392/03/24 نظرات (0)
فابرگاس: در بارسا خوشحال هستم

سسک فابرگاس پس از بازی اسپانیا مقابل ایرلند بار دیگر شایعاتی که درباره جدایی وی از باشگاه بارسلوناست را تکذیب کرد.

"کسانی که این حرف ها را درباره جدایی از بارسا و پیوستن من به منچستر یونایتد می زنند من را نمی شناسند. من در بارسلونا خوشحال هستم و قصد دارم سال های زیادی برای بارسا بازی کنم."

بر خلاف جوسازی رسانه ها که از افت فابرگاس می گویند، سسک طی دو فصل گذشته از موثرترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان بارسا بوده و در 96 بازی 29 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل داده است. فابرگاس در این 2 فصل به 5 عنوان قهرمانی دست یافته و به نظر می رسد به خواسته خود رسیده است.

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,419
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,961
  • بازدید ماه : 3,961
  • بازدید سال : 43,041
  • بازدید کلی : 2,154,395