loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 147 پنجشنبه 1392/03/23 نظرات (0)

لاپورتا: مسی و پدرش همیشه قانونی رفتار کرده اند

رئیس سابق باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به دفاع از لیونل مسی برخاسته

 

 – خوان لاپورتا، رئیس اسبق باشگاه بارسلونا بعد از انتشار اخباری در مورد اتهام فساد مالی به لیونل مسی، در صحبت هایی به دفاع از این ستاره آرژانتینی برخاسته

لاپورتا در گفتگو با برنامه «بازی ساعت 12 » گفت:« من مطمئنم که نه لئو  و نه پدرش، هیچ لغزش یا بی نظمی ای مرتکب نشده اند. احتمالا شرایط مربوط به موضوعی است که نه مسی و نه پدرش هیچ مسئولیتی بردوش ندارند.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، لاپورتا باشفافیت بیشتری دراین باره صحبت کرد و گفت:« مسی و پدرش همیشه طبق قوانین رفتار کرده اند و تا زمانی که من رئیس بارسا بودم که اوضاع بدین ترتیب بود. من اصلا یادم نمی آید که چنین مسائلی پیش آمده باشد.می دانم که تمام مبادلات مالی ما در زمان ریاست من قانونی بود. می دانم که مسی و پدرش با شخص سومی که مشاور مسی بود اختلاف داشتند و فکر می کنم که این قضیه از همان جا آب می خورد.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,086
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,628
  • بازدید ماه : 2,628
  • بازدید سال : 41,708
  • بازدید کلی : 2,153,062