loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 76 پنجشنبه 1392/03/23 نظرات (0)

سسک: پایان دوره بارسا؟ با فاصله 15 امتیازی قهرمان شدیم ؛می خواهم دربارسا به موفقیت برسم

ستاره اسپانیایی اعلام کرده که خواسته قلبی اش ماندن در بارسا و موفقیت با این تیم است

- سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا، این روزها در اردوی تیم ملی کشورش به سر می برد و در گفتگو با برنامه آل پریمر توکه شبکه اوندا سرو،صبحت هایی را برزبان آورد.

درروزهایی که شایعات زیادی درمورد احتمال جدایی او از بارسا به گوش می رسد، سسک دراین باره گفت:« من نمی خواهم از بارسا بروم.من کارهای لازم برای محقق کردن رویای کودکی ام را انجام داده ام.هیچ وقت دهانم را باز نکردم. برای رسیدن به این جایگاهی که الان درآن هستم، سختی زیادی کشیدم و به راحتی این جایگاه را از دست نمی دهم؛ اگر بارسایی ها بگویند که مرا نمی خواهند، بحث دیگری است ولی خود من واقعا می خواهم در بارسلونا به موفقیت برسم. این رویایی است که ازکودکی داشته ام.»

او ادامه داد:« افرادی هستند که از بازی من و یا از خود من خوششان نمی آید ولی این هاست که تو را برای بهبود و پیشرفت، قوی تر می کند.در زندگی مهم این است که لحظات خوب و بد را همان طور که اتفاق می افتند، بپذیری. در زمین فوتبال همیشه همه چیز خوب بوده.البته در برخی از بازیها، مثل بازی با بایرن حس کردم که عملکرد خوبی نداشته ام.»

فابرگاس درادامه با ادای احترام به هواداران گفت:« این هواداران هستند که دستور می دهند؛ اگر برای من سوت می زنند، باید این سوتها راتحویل بگیرم. من اولین کسی هستم که دریافتم که حضور در بارسا مهمترین چالش زندگی من است. فقط می خواهم بازی کنم. بارسلونا خانه من است وهمیشه رویای موفقیت دراینجا را در سر داشته ام. در حال حاضر همه چیز خوب است. مهم این است که به شدت تلاش کنیم تا بیش از پیش رضایت ها را جلب کنیم.»

سسک درمورد نیمار، هم تیمی آتی اش در باشگاه کاتالان گفت:« نیمار بازیکن بزرگی است. من زیاد بازی های او را ندیده ام؛ دلیلش هم اختلاف ساعتی موجود میان اسپانیا و برزیل است ولی با توجه به بازیهایی که دیده ام می توانم بگویم که او بازیکنی تماشایی است و چیزی که ما به آن نیاز داریم، بازیکنانی هستند که بتوانند در جناحین تعادل تیم های حریف را برهم ریخته و به گل برسند.»

او در واکنش به صحبت های اخیر مورینیو درمراسم معارفه اش درچلسی که گفته بود که تنها خرابی ای که در اسپانیا به راه انداخته، پایان دادن به سلطه بارسا بوده نیز صحبت کرد و گفت:« نمی دانم اشاره مورینیو به چیست. ما در لالیگا قهرمانی ای به دست آوردیم که با 15 امتیاز فاصله نسبت به حریف همیشگی به دست آمد. تیم ما پایه واساس بی عیب و نقصی برای ادامه پیشرفت وموفقیت هایش دارد و مطمئنیم که به همین ترتیب به رقابت کردن ادامه خواهیم داد.»

فابرگاس درمورد تیم ملی اسپانیا و حضور در جام کنفدراسیون ها هم گفت:« ما می دانیم که باید ذهنیت برنده ای داشته باشیم و این گروه از بازیکنان کاملا باهم متحد هستند؛ می دانیم که باید رقابت ها، مثلا رقابتهای موجود میان بازیکنان رئال و بارسا را کنار بگذاریم. اینجا  همه با هم برابرند. مایک تیم متحد هستیم و دوستی زیادی میان بازیکنان وجود دارد. قهرمانی در جام کنفدراسوین ها می تواند پاداش بزرگی برای ما باشد و آمادگی خوبی برای ما برای حضور در جام جهانی ایجاد کند.»

او درمورد پستی که درآن بازی خواهد کرد نیز گفت:« من در هرپستی که دل بوسکه بگوید بازی می کنم. فاکتورها و گزینه های متعددی مطرح است و سرمربی تیم دراین باره تصمیم می گیرد. مهم این است که بازی کنم و خوب بازی کنم. در پایان ، مهمترین چیز این است که عملکردم برای تیم خوب باشد. ما در یورو2012 با اتکا به یک بازیکن شماره 9 کاذب به پیروزی رسیدیم. این سیستمی بود که قبل از آن کسی به آن باور نداشت. اگر نیازی به تغییر باشد، تغییرات را ایجاد خواهیم کرد و اگر قرار است این چنین بازی کنیم،این کار را خواهیم کرد.»

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,927
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,469
  • بازدید ماه : 2,469
  • بازدید سال : 41,549
  • بازدید کلی : 2,152,903