loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 یکشنبه 1392/03/12 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پیگرینی: با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده‌ام

سرمربی شیلیایی باشگاه مالاگا درپایان بازی شنبه شب نوکمپ به سرمربی بارسا موفقیت های این فصل این تیم را تبریک گفت

 

- مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی باشگاه مالاگابعد از باخت 1-4 تیمش مقابل بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که دوران مربیگری او در اسپانیا به سر آمده و از روز 2شنبه به بعد از آینده اش مطلع خواهد شد.

پیگرینی در کنفرانس خبری اش که دراتمام بازی با بارسا برگزار شد به خبرنگاران گفت:« ترک کردن اسپانیا بعد از 9 سال برای من خیلی سخت خواهد بود. اسپانیا کشوری است که در آن با من خیلی خوب برخورد شده. دوره مهمی درکارنامه مربیگری ام بسته می شود و سرنوشت مرا به کشور دیگری خواهد برد.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که از حالا به بعد در مورد مقصد آتی اش تصمیم گیری خواهد کردو گفت:«از حالا به بعد و با اتمام رقابت های لالیگا، خواهیم دید که سرنوشت مرا به کجا خواهد برد. زمانی که به توافقی برسیم، خبر رسمی و قطعی را اعلام خواهیم کرد. من هنوز هیچ چیزی را تائید نمی کنم. فکر می کنم که صحبت کردن براساس حدس و گمانه زیاد خوب نباشد. من توافقی کرده ام تا مذاکرات را با منچسترسیتی آغاز کنیم. شایعات دیگر هم برخی شان درست هستند و برخی دیگر نه. ولی من تا به الان تمام تمرکزم را روی کارم درمالاگا قرار داده بودم.

این سرمربی شیلیایی ادامه داد:« با وجود تمام مشکلاتی که در طول این فصل داشتیم، عملکردمان را مثبت ارزیابی می کنم.فصل درخشانی را پشت سرگذاشتیم که در برخی شرایط، اوضاع سختی داشتیم و از نظر فردی برخورداری از لطف ومحبتهای مردم مالاگا واقعا مرا احساساتی کرد.»

او درمورد بازی تیمش مقابل بارسا هم گفت:« ما می توانستیم لالیگا را به نحو بهتری به پایان ببریم. تیم ما تلاش زیادی کرد تا بتوانیم گلهای بیشتری زده و فاصله گلها را کمتر کنیم ولی بارسایی ها با انسجام بالایی بازی می کردند.من به بارسا و به ویژه به تیتو به خاطر فصل فوق العاده ای که پشت سرگذاشتند تبریک می گویم. تیتو سال سختی داشت ولی توانست فصل فوق العاده ای را به پایان ببرد.»

پیگرینی درپاسخ به این سوال که می توانسته قبل از پپ سرمربی بارسا لقب گیرد گفت:« این مسائل مربوط به 5 سال پیش است. با توجه به اتفاق هایی که الان می افتد، اینها اصلا اهمیت ندارند.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,550
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,092
  • بازدید ماه : 2,092
  • بازدید سال : 41,172
  • بازدید کلی : 2,152,526