loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 52 شنبه 1392/03/11 نظرات (0)

پیگرینی: قبل از پپ، درآستانه امضای قرارداد با بارسا بودم

سرمربی شیلیایی مالاگا در گفتگو با تلویزیون ملی شیلی در صحبت هایی اعلام کرده که هرگز به رئال مادرید بازنخواهد گشت

 

 – مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی مالاگا که در آستانه جدایی از این تیم و حضور روی نیمکت مربیگری منچسترسیتی است در گفتگوی ویژه ای با تلویزیون ملی شرکت کرده و گفته که در سال 2008 در آستانه نشستن برروی نیمکت مربیگری بارسلونا بوده

او دراین باره گفته:« در سال 2008 و قبل از آنکه پپ گواردیولا هدایت بارسا را در دست بگیرم، من در آستانه امضای قرارداد با بارسا بودم. الان خیلی خوشحالم که در حال حاضر گزینه هدایت بارسا پیش روی من قرار ندارد؛ چون اگر این طور بود، این بدان معنا بود که تیتو ویلانووا، حالش خوب نیست که به سراغ من آمده اند.»

او ادامه داد:« من طبق تعهدی که دارم قبل از هرپیشنهادی، پیشنهاد سیتی را خواهم شنید. درروزها یا هفته های آینده مشخص خواهد شد که به کدام سمت خواهم رفت. ولی گزینه های مهمی را پیش رو دارم. لیگ برتر یکی از لیگ های مطرح است و اگر بهترین لیگ دنیا نباشد، جزو دو یا سه لیگ منتخب دنیاست. حضور روی نیمکت مربیگری تیم های مهم لیگ برتر ، انگیزه بزرگ و چالش بزرگی خواهد بود.»

پیگرینی در گفتگو با روزنامه شیلیایی ال مرکوریو هم گفت:« هیچ وقت به رئال مادرید بازنخواهم گشت. هیچ وقت به این موضوع فکر هم نمی کنم. حال و اینده من در تیم های دیگر است. لیگ برتر لیگ ویژه ای است.من از نظم و انسجام حاکم بر لیگ برتر خوشم می آید. اصلا ازفشارمربیگری در لیگ برتر نمی ترسم. کسی که ریورپلاته را هدایت کرده باشد ،برای هر چالش دیگری آماده است. من مجبور به موفقیت خواهم بود. »

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,508
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,050
  • بازدید ماه : 2,050
  • بازدید سال : 41,130
  • بازدید کلی : 2,152,484