loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 86 شنبه 1392/03/11 نظرات (0)

پویول(1):پیشنهاد کردم که قراردادم را تمدید نکنند؛ هیچ وقت نمی خواستم به میلان بروم؛می خواهم تا40 سالگی بازی کنم

ولی ممکن است نتوانم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. اگر نتوانم در بارسلونا بمانم به دنبال راهکارهای دیگری خواهم بود ولی درحال حاضر فقط بارسلونا در ذهنم است

 

- کارلس پویول کاپیتان باتجربه بارسلونا روز جمعه درکنفرانسی خبری شرکت کرد ودرصحبت هایی به این نکته اشاره کرد که از سران بارسا خواسته تا تمدید قرارداد او را به تعویق بیندازندتا ببیند که بعد از جراحی برروی زانویش دوباره می تواند به روزهای اوج بازگردد یا نه. او درکنفرانس خبری اش از مسائل مختلفی صحبت کرد.دراینجا می توانید متن صحبت های پویول را در دو قسمت مطالعه کنید:

*برنامه های پیش رو: اگر شرایط خوبی نداشته باشم، تا پایان قراردادم نمی مانم و از تیم جدا خواهم شد و ازتمام اعضای باشگاه تشکر می کنم و می روم. من مدتهاست تلاش کرده ام که به روزهای اوج بازگردم. اما این ممکن نبوده. این زانویم است که دستور می دهد.

*ادامه حضور: ایده فعلی ام این است که در مسیری که پزشکان ومربیان بدنساز تیم برایم مشخص کرده اند به حرکت ادامه دهم. مهم این است که در زمان آغاز بازی های رسمی آماده باشم

*آینده: برنامه ام این است که اینجا بمانم.یعنی دربارسلونا.همیشه گفته ام که می خواهم تا40 سالگی بازی کنم ودراین مسیر به مبارزه ادامه می دهم

*ریش گذاشتن: داستان این ریش گذاشتن این است که بعد از انجام عمل جراحی، حس و حوصله اصلاح کردن را نداشتم..وگرنه هیچ قول و قراری درمیان نیست

*سکوت رسانه ای: دولحظه خاص دراین میان وجود دارد.وقتی مصدوم هستی می خواهی برروی بهبودت تمرکز کنی. زمانی بود که قراربود کنفرانس خبری بدهم ولی این اتفاق مصادف شد با زمانی که تیتو از نیویورک بازگشت و درآن زمان بهتر بود که درمورد خبر خوب بازگشت تیتو صحبت شود و نه درمورد عمل جراحی من.به علاوه فکر کردم که خیلی زودبهبود می یابم ولی اوضاع آن طور که فکر می کردم پیش نرفت.

*روند بهبود: طبق تئوری مصدومیتم، تا الان باید بهبود یافته بودم. برخوردهای فیزیکی زیادی وجود داشته و اینها همه تاثیرگذار است.این اتفاقات ممکن است رخ دهد وحتی اگر اتفاقات بدی هم بیفتد، باز هم برای بهبود تلاش می کنم. من خیلی خوشبین هستم.امیدوارم فصل آینده به آمادگی 100% برسم. اگر مشکلات ادامه بیابند و نتوانم به صورت طبیعی به تمرینات ادامه بدهم، خداحافظی می کنم.دیروز روز سختی بود..یک الگوی بزرگ یعنی اریک از جمع ما رفتم.می خواهم از او به خاطر تماام راههایی که به ما نشان داده تشکر کنم. قدرت او، تسلیم نشدن او، الهام بخش است. باید مبارزه کرد.او کارهای فوق العاده ای انجام داده و باید تحسینش کرد

*احتمال پیوستن به میلان: اینکه به میلان بروم، نه.... ولی ممکن است نتوانم به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. اگر نتوانم در بارسلونا بمانم به دنبال راهکارهای دیگری خواهم بود ولی درحال حاضر فقط بارسلونا در ذهنم است و فقط برای ماندن و خداحافظی دراینجا تلاش می کنم

*خداحافظی از بازیهای ملی: نمی دانم که ایا می توانم فشارهای بازیهای ملی را تحمل کنم یا نه..قبلا خیلی سخت بود. به خاطر این جراحی و مشکلات موجود و مصدومیت در تک تک بازیها .... باید ببینیم که سال آینده چه خواهد شد.امیدوارم که بهتر شوم. الان زمان مناسبی برای صحبت درمورد تیم ملی نیست. باید ببینم که درسال آینده چطور خواهم بود و ایا می توانم ادامه دهم یا نه..سرمربی تیم که می خواهد من ادامه بدهم

*دل بوسکه:من رابطه خوبی با او دارم. او به شدت نگران من است و من فقط می توانستم به او بگویم که شرایطم بد است و هیچ کاری در زمین انجام نداده ام و نمی تواند روی من حساب بازکند. فقط همین.

*پشیمان نیستی که زودترتوضیح ندادی؟ این گمانه زنی ها تورا ناراحت نکرده؟ :الان پشیمانم. برایتان گفتم که هفته های اول بعد از جراحی چطور بود.نمی دانستم که آیا می توانم ادامه دهم یا نه ولی بعضی ها برایم شرایط را توضیح دادند و آرامش بیشتری گرفتم. امیدوارم که دیگر این اتفاق رخ ندهد. امیدوار بودم که زودتر برگردم و فکر می کردم که 4 یا5 هفته از میادین دورم..شاید اگر زودتر صحبت میکردم، این همه گمانه زنی درمورد آینده ام مطرح نمی شد.

*روزهای خداحفاظی درکنفرانس های خبری: قانون زندگی همین است. بازیکنی می آیند و بازیکنانی می روند.ئیکتور حرفهایش را زد.الان او اینجاست و بهترین خبر این است که می تواند یک سال دیگر با ما باشد. فکر می کنم که دوره این تیم تمام نشده و باید قرارداد او را تمدید کرد تا در اوج بماند.

*والدس: والدس بهترین دروازه بان تاریخ بارسلونا وبهترین دروازه بان دنیاست.می توانی به او اطمینان کنی..همیشه خودش را نشان داده. خبر خوب این است که فصل بعد هم می تواند با ما باشد

*تسلیم نشدن: لحظات سختی است ولی باید ادامه داد.نباید تسلیم شد. باید از سنگهایی که سرراهت می آیند عبور کنی.قبل از این با آبیدال دراین باره صبت کرده ام.

 foton

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,748
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,290
  • بازدید ماه : 2,290
  • بازدید سال : 41,370
  • بازدید کلی : 2,152,724