loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 76 شنبه 1392/03/11 نظرات (0)

کارلس پويول مدافع و کاپيتان تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا روز جمعه گفت هرگز به ترک اين باشگاه فکر نکرده است.

وي گفت: گاهي پيش آمده که به علت مصدوميت‌هاي پياپي به پايان دادن به فوتبال حرفه‌اي فکر کنم اما هرگز به ترک باشگاه بارسلونا فکر نکرده‌ام.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، وي در گفتگويي مطبوعاتي و در پاسخ به سوالي مبني بر انتقال احتمالي به ميلان ايتاليا گفت: هرگز به رفتن به ميلان فکر نکرده‌ام.

پويول 35 ساله افزود: دوست دارم تا پايان قرارداد سه ساله‌ام با بارسلونا در اين تيم بازي کنم و در صورتي که امکان داشته باشد، اين قرارداد را تمديد نيز بکنم. چيزي که بيشتر به آن علاقه دارم اين است که در تيم بارسلونا به فوتبال حرفه‌اي خودم پايان بدهم.

وي که بعد از ديدار بارسلونا مقابل ميلان در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ديگر وارد زمين نشده است، دوران پس از مصدوميت را مي‌گذراند.

پويول 15 ماه مه تحت عمل جراحي زانو قرار گرفت.

جراح پويول به وي توصيه کرده است که 45 هفته از ميادين ورزشي دور بماند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,149
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,691
  • بازدید ماه : 1,691
  • بازدید سال : 40,771
  • بازدید کلی : 2,152,125