loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 75 پنجشنبه 1392/03/09 نظرات (0)

آبیدال: در تابستان از بارسا می روم

این مدافع فرانسوی در سال 2007 از لیون به بارسا پیوست و در این مدت نزدیک به 200 بازی رسمی برای آبی و اناری ها انجام داد

- اریک آبیدال، مدافع بارسا، اعلام کرد که در پایان پیش رو به دوران 5 ساله حضورش در نوکمپ پایان خواهد داد.

این مدافع فرانسوی در سال 2007 از لیون به بارسا پیوست و در این مدت نزدیک به 200 بازی رسمی برای آبی و اناری ها انجام داد. او همراه با بارسا 4 قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفت.

با این وجود، مشکلات جسمی او که از مارس 2011 آغاز شد و به عمل پیوند کبد او در سال گذشته انجامید، منجر شد تا در دو سال اخیر کمتر به میدان برود.  

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امروز، روزی سخت برای من است. من 6 سال در بارسلونا بودم و در این مدت رابطه بسیار نزدیکی به هم تیمی هایم داشتم.

من دوست داشتم همچنان در بارسا بمانم اما باشگاه برنامه دیگری داشت و من به تصمیم آنها احترام می گذارم. من در تابستان باشگاه را ترک می کنم اما روزی به اینجا برمی گردم.

من چند پیشنهاد دارم اما باید روی آنها فکر کنم."

گفته می شود باشگاه موناکو به دنبال به خدمت گرفتن اوست.

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، نیز تاکید کرد که امیدوار است آبیدال بعد از بازنشستگی، بار دیگر به بارسلونا برگردد.

" آبیدال 6 سال در بارسلونا بود و بخشی از تاریخ باشگاه است. این یک خداحافظی همیشگی نیست. درهای باشگاه همیشه به روی اریک باز است.

وقتی او بازنشسته شود، می تواند مدیر یکی از مدارس فوتبال بارسا در نقاط مختلف دنیا شود."

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,284
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,826
  • بازدید ماه : 1,826
  • بازدید سال : 40,906
  • بازدید کلی : 2,152,260