ثبت نام در انجمن هواداران بارسلون
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ثبت نام در انجمن هواداران بارسلون
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی


قوانین انجمن
ماده1: از بکار بردن اسامي زشت و ناخوشايند به عنوان نام کاربري خودداري فرماييد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، دسترسي و اشتراک کاربري شما براي هميشه مسدود خواهد شد.
ماده2:در صورت ارسال مطلب از هر منبعي اعم از سايت، نشريات، رسانه‌ها و ... حتما نام منبع را ذکر کنيد،بارسلوناز در قبال اينگونه مطالب هيچ گونه مسئوليتي ندارد.
ماده3:بارسلوناز،نسبت به صحت مطالب ارسال شده توسط اعضا هيچ گونه مسئوليتي ندارد و اينگونه مطالب نظر رسمي مديران سايت تلقي نمي‌گردند.
ماده4:هر گونه تبليغ مستقيم از طريق اعلام در انجمن‌ها و يا اعلام در بخش‌هاي مختلف سايت ممنوع بوده و با كاربر خاطي برخورد خواهد شد.
ماده5: رعايت شئون اجتماعي، فرهنگي و آئيني در محيط سايت الزامي است و بارسلوناز از درج مطالبي که به هر شکل مغاير با چنين شئوني مي‌باشند، معذور است.
ماده6:کپی مطلب از این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
ماده7:نمایش مطالب هر عضو در سایت به معنای تایید آن نیست و مسئولیت آن بر عهده خود نویسنده مطلب می باشد.
ماده8:علیرغم اینکه مدیریت سایت نیز می تواند نظرات را ویرایش ، حذف و تایید کند وظیفه اصلی این کار بر عهده خود عضو می باشد.
ماده9:مدیریت سایت در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ارسالی خودداری خواهد کرد ، مگر اینکه مطالب دارای کلمات رکیک ، محتوای ضد اسلامی و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی باشد.همچنین مطالب که توسط اعضا با نام مستعار درج می گردد در صورتی دارای بار حقوقی باشد ، ویرایش خواهد شد.
ماده10:تمامی اعضا باید توجه کافی را برای نگه داری از پسورد خود داشته باشند.
ماده11:در صورتی که عضوی پیام های خصوصی رکیک دریافت کند باید ارسال کننده را در لیست سیاه قرار دهد. نباید پبام های خصوصی افراد را در قسمتهای عمومی سایت قرار دهد چرا که این کار تخلف محسوب شده و اکانت خود فرد مسدود خواهد شد. اگر فردی بیش از مقدار معینی در لیست سیاه قرار گیرد مسدود می شود.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ